Women's world championchip.

hej, nu sitter jag här och har nyss varit ute med min hund och tränat &lite men just nu kollar
jag på cross på en kanal ;P
jag kollar på 2010's VM när Stephenie Laier leder.. än sålänge! :o
men Elin Mann (min absoluta idol) ligger 5:a som är skit bra!
_Och Sofia Johansson ligger runt 24:a och sen är Sara Pettersson bakom henne.
Sara fick en jätte dålig start i första heatet och ligger lite efter ''/
men hon kommer ta igen det snart ;P<3

jo,, jusste!
jag hittade Elin Mann's blogg! :O
jag lägger en länk längst ner i arkiven på höger sida där alla inlägg står så ni kan kolla den ;P

PuussohKram/ S

Sara.

Elin.


Sorry jag hittade ingen bild på sofia. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0